Femme[/url] Voor het volledige ver

Das 2take.me Forum

Femme[/url] Voor het volledige ver

Beitragvon caicai2017 » Fr Nov 02, 2018 3:16 am

De Nike Air Vapormax Homme nieuwste Nike-schoen van Paul George, de PG2, is in samenwerking met PlayStation ontworpen en afgelopen weekend gedropt. Sindsdien zijn paren al op de wederverkoopmarkt beland voor meer dan $ 1.000. Voor de meeste sneakerheads was dit te verwachten, maar gamers die de exclusieve PlayStation-versnelling wilden aanschaffen, stonden voor een schok.
PlayStation kondigde in een persbericht in januari aan dat de sneaker wereldwijd beschikbaar zou zijn voor de Nike SNKRS-app. Zoals Nike uiteindelijk bevestigde, bleek het echter slechts een druppel in de VS te zijn, tot grote teleurstelling van velen.
Terwijl de release zoals elke andere zaterdag voor sneakerheads ging, werden gamers verrast door verschillende factoren. Het feit dat de sneaker Nike Air Max 2016 *****s alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar was,Nike Roshe Run Femme ondanks dat hij voor het eerst op de markt werd Nike Air Max 2015 Femme gebracht als een wereldwijde release, was een belangrijk knelpunt. Bovendien wisten sommige fans niet dat het alleen via een loterij-systeem in de SNKRS-app zou vallen, terwijl anderen geschokt waren door de buitensporige wederverkoopprijzen.
Tom Phillips van Eurogamer schreef in een bericht: "PlayStation had beloofd dat de schoenen, die oplichten en een PSN-winkelcode bevatten voor een exclusief consolethema, wereldwijd beschikbaar zouden zijn. Helaas was dit niet het geval. "
Eurogamer-socialemediabeheerder Paul Watson sprak over de miscommunicatie. "Ik heb recent een aantal limited edition-trainers van Nike gekocht en zij werden wie het eerst komt, die het eerst maalt", zei hij. "Het punt is dat de niet-sneaker-inkopende PlayStation-fans Nike Air Max 90 Mens Camouflage dit allemaal niet zouden hebben geweten."
Nike Air Max 97 Femme Voor het volledige verhaal, ga hier naar Eurogamer.
In ander sneakernieuws onthullen Miami Heat en de Shoe Surgeon een luxe "Miami Vice" Air Jordan 1. Bekijk het hier. Om op de hoogte te blijven van nieuwe releases, moet je Highsnomepage op Twitter, Instagram en onze sneaker volgen. chatbot op Facebook om bliksemsnelle updates te ontvangen over releasedatums, sneakerstraatstijl, winkeltips en meer. Het vinden van de juiste paar schoenen voor je training kan een lastige onderneming zijn - niet alleen moeten ze zich op hun gemak voelen, maar ze moeten er ook goed uitzien je zult ze eigenlijk willen dragen (hoewel er iets te zeggen valt voor comfortabele lelijke schoenen). Om erachter te komen wat je zou moeten doen, spraken we met tien verschillende Nike Air Vapormax Femmejongens, elk met een andere trainingsroutine Nike Air Max 270 *****s(afstandslopers, CrossFitters, Barry's Nike Air Presto Homme fanatici) over de beste sportschoenen die ze hebben gevonden om fit te worden. (Als je op zoek bent naar een schuimroller na de training, hebben we ook de beste gevonden.) Deze werden door mijn collega's verkocht als 'de meest comfortabele schoen die je ooit zult dragen' en 'elke andere schoen' Als je er een aantrekt, voel je je als rotzooi. "Ik ben meestal blij om te zeggen dat ze gelijk hadden. Ik heb jarenlang een voetafwijking gehad en sinds ik deze heb gedragen, is intermitterend niet meer aanwezig. Het klinkt misschien vies, en misschien is dit in me opgekomen omdat ik de wit / witte versie heb, maar als ik aan het trainen ben, heb ik het gevoel dat ik twee blokken roomkaas op mijn benen heb. Elke squat, lunge en step voelt als een Nike Epic React Flyknit *****s cadeautje. "- Arik Nagel, 35, chief people Nike Air Max 95 *****s officer, klim- en krachttraining bij sportschool
caicai2017

Zurück zu 2take.me